بهترین مطالب جالب
سرگرمی, اخبار جالب, تصاویر جالب, مذهبی و...

شیرخوار «باور هنرجو» که از نظر تکامل، رشد مغزی و توجه به محیط اطراف در حد بالایی قرار دارد و از هوش خلاق بالایی نیز برخوردار است. تا شب قبل از تولدش از دید همه مخفی بود!!

قبل از تولد:

مادر باور می‌گوید: من تا دو یا سه شب قبل از تولد باور از بارداری‌ام هیچ اطلاعی نداشتم و در ظاهر و جسم من هیچ آثاری وجود نداشت، پزشکان و دوستانم هم که با آنها در ارتباط بودم از ظاهر من متوجه هیچ علامتی از بارداری نشده بودند. حتی پزشک متخصص زنان که من در دو یا سه ماهگی بارداری‌ام به او مراجعه کرده بودم هم نتوانسته بود آن را تشخیص دهد! نکته عجیب‌تر این بود که من خیلی ورزش می‌کردم، حتی تقریبا 10 روز قبل از وضع حمل، در استخر و از ارتفاع شیرجه رفتم!

شب آخر وقتی با این علایم درد به بیمارستان مراجعه کردم،دکتر سونوگراف با تعجب گفت یعنی نمی‌دانی که بچه‌ات دارد به دنیا می‌آید؟! واقعا از این صحبت دکتر تعجب کرده بودم. باورم نمی‌شد، بی‌هوش شدم... در آن بیمارستان زایشگاه نبود، از این رو مرا به زایشگاه منتقل کردند.!!

بعد از تولد:

همچنین مادر باور میگوید: باور از زمانی که به دنیا آمده از نظر جسمی، فکری، رشدی و رشد مغزی خیلی جلوتر از بچه‌های هم سن و سالش است. و همان طور که می‌دانید وقتی بچه‌ها تازه به دنیا می‌آیند نمی‌توانند گردن خودشان را ثابت نگه دارند، ولی «باور» برعکس بچه‌های هم‌سنش کاملا گردنش را به اختیار خود نگه می‌داشت و از همان ابتدای تولد با کنجکاوی به اطرافش نگاهش می‌کرد. 4، 5 روزش بود که متوجه شدم مرا به خوبی می‌شناسد و در 10 روزگی افراد را از اشیاء تشخیص می‌دهد. «باور» از همان ابتدای تولدش به راحتی می‌نشست و ......

(لطفا برای دیدن کامل پست به ادامه ی مطالب بروید)



ادامه مطلب...
ارسال توسط د.ن

به تازگی خبر عجیبی بر خروجی خبرگزری‌ها قرار گرفت: کشف لاشه حیوانی عجیب در مشکین شهر! استناد این خبر به تصویری بود از جسد نصف شده و پوسیده یک سگ سان کوچک اما به دلیل اینکه نیمی از لاشه حیوان کنده شده بود، برخی به اشتباه آن را از موجودات ماقبل تاریخ اعلام کردند.!


(لطفا برای دیدن کامل پست به ادامه ی مطالب بروید)



ادامه مطلب...
ارسال توسط د.ن

سلام

اینجا آسان ترین روش حل مکعب جادویی روبیک رو گذاشتم که فقط با حفظ 6 فرمول میتونید مکعب روبیک رو حل کنید.

 

 

(لطفا برای دیدن آموزش تصویری به ادامه ی مطالب بروید)



ادامه مطلب...
ارسال توسط د.ن

با این که امسال کم خطر ترین چهار شنبه سوری رو داشتیم.

اما باز هم بودند افرادی که خاطره ی تلخ این روز را هیچگاه فراموش نکنند.

اخطار : تصاویری از چهارشنبه سوری امسال رو قرار دادم که کودکان و افرادی که ناراحتی قلبی دارند و افراد مسن نگاه نکنند.

 

(مشاهده ی تصاویر در ادامه ی مطالب)

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط د.ن

دو مأمور مرزبانی جمهوری اسلامی ایران که نام یکی از آنها "محمود احمدی نژاد" است، طی یک تبادل آتش با اشرار در مرزهای غربی کشور به شهادت رسیدند.

به گزارش جهان، این درگیری مرزی روز گذشته در استان کردستان روی داده است و طی آن دو مأمور غیور در مرزبانی جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسیدند.


منبع: عصر ایران

(البته این خبر خیلی جدید نیست. اما چون جالب بود گذاشتم)




تاریخ: شنبه 3 ارديبهشت 1390برچسب:محمود احمدی نزاد, احمدی نژاد,,
ارسال توسط د.ن

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 277
بازدید کل : 750361
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 826
تعداد آنلاین : 2

<